با حمایت و اشراف اداره کل تبلیغ تخصصی برگزار شد؛

اولین مجمع عمومی انجمن (تخصصی) فرهنگی و تبلیغی اندیشه سیاسی و انقلاب اسلامی

تاریخ انتشار:
با حمایت و اشراف اداره کل تبلیغ تخصصی معاونت فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی، اولین مجمع عمومی انجمن (تخصصی) فرهنگی و تبلیغی اندیشه سیاسی و انقلاب اسلامی حوزه علمیه قم برگزار گردید.
اولین مجمع عمومی انجمن تبلیغ تخصصی علوم سیاسی

به گزارش خبرنگار بلاغ، اولین مجمع عمومی انجمن (تخصصی) فرهنگی و تبلیغی اندیشه سیاسی و انقلاب اسلامی، پیرو درخواست هیئت موسسین آن و همچنین موافقت معاون فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی با شکل گیری آن، در سالن شهید سلیمانی این معاونت برگزار شد.

در این مجمع، مبلغان تخصصی اندیشه سیاسی و انقلاب اسلامی پس از رای گیری و مشارکت در انتخاب، اعضای هیئت مدیره، بازرسان و اعضای علی البدل، اولین انجمن (تخصصی) فرهنگی و تبلیغی اندیشه سیاسی و انقلاب اسلامی را انتخاب کردند.

گفتنی است انجمن های (تخصصی) فرهنگی و تبلیغی با تصویب هیئت امناء دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم و با هدف تقویت فعالیت های تبلیغی در حوزه های تخصصی و واگذاری حداکثری امور تبلیغی به مبلغان تخصصی، تاسیس می گردد. این انجمن ها با تشکیل کارگروه های علمی و اجرائی نسبت به تقویت دانشی و مهارتی مبلغان مرتبط، هم افزایی های علمی با رویکرد تبلیغی و کاربردی و بستر سازی تبلیغ تخصصی و همه شئون مرتبط با تبلیغ در حوزه مربوطه اقدام خواهند کرد.

لازم به ذکر است از جمله کارکردها و اهداف این انجمن‌؛ «ارتباط موثر و هدفمند با مراکز علمی و تبلیغی»، «شناسایی و رصد جامعه هدف»، «ارتقاء سطح علمی و مهارتی مبلغان تخصصی»، «ایجاد کارگروههای تخصصی و تولید محتوای تبلیغی فاخر، غنی و متناسب با فضای تبلیغی» در حوزه تخصصی علوم سیاسی انقلاب اسلامی است.

افزودن دیدگاه جدید

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • آدرس های صفحه وب و آدرس های ایمیل به طور خودکار به پیوند تبدیل می شوند.